пʼятниця, 26 лютого 2016 р.

Ščasný: Med Panathinaikos, var jag i Champions League

De grekiska Panathinaikos år sedan grundade en kamp i gruppspelet i Champions League, avancera till åtta-finalen i den europeiska ligan men det bjuda. ". Det är en stor framgång, är Sparta första gången så långt vi vill njuta av det", strålade tränare Zdenek Scasny Letná efter torsdagens seger 3: 0 i Krasnodar.


Resultatet är dock klart, hade hälften olika vågformer. I den första, spelade han Krasnodar. Om det bröt?
Vi ändrade disposition. Under första halvåret hade vi problem med spelet Krasnodar. Jag varnade för att detta är ett utmärkt lag, oberoende av det faktum att vi slog honom i Prag. Om vi ​​fick ett mål, kan det vara något annat. Vi var tur att vi hållit mållös status Betsafe. Pojkarna då det fungerade perfekt, har vi vackra mål.
Till glädje för framsteg i de åtta-finalen av European League?
I den tjeckiska miljö är det för mig i coaching karriär, absolut största framgång. Med Panathinaikos Även om jag spelade Champions League, men vi inte gå vidare Betsafe (www.se.top10-bookies.com/betsafe/) från gruppen. Jag för att betygsätta detta en högre. Vår prioritet är mästerskapet, men det är en stor framgång.
När du tror att beslut fattas?
Jag började tro efter vårt första mål. Det andra målet var avgörande att vi medgav fyra gånger, det är inte troligt.
Är du förvånad över hur mäster du gick igenom i Krasnodar?
Jag blev positivt överraskad hur bra vi vedergällning spelas in. Vi hade avgått motståndare dessutom spelat i tio. Med poängen 2: 0 och det röda kortet var redan på Nordicbet (www.se.top10-bookies.com/nordicbet/) bänken cool.
Innan det första spelet du sa att Krasnodar lätt kunde vinna Europa League. Tror du fortfarande det?
Mitt ord jag inte skulle ta tillbaka. Jag tycker fortfarande att det är ett mycket bra lag. Vi var tur att vi överlevde trycket och vi gav två mål från två chanser.
Vad skulle du vilja rival i den åttonde omgången?
Nu kan du inte välja. Vi behöver inte skämmas för att puckla på med någon.

Немає коментарів:

Дописати коментар